Fratii Tonea ft Beck Corlan – Timpul meu

Un videoclip realizat (din câte remarc eu) cu mijloace tehnice puține și modeste dar un videoclip ce mi-a stârnit interesul, un videoclip interactiv cu diverși tineri și diverse locații.

Și dacă tot l-am perceput ca interactiv m-am gândit să-l fac interactiv și să implic cititorii blogului.

Iată ce doresc și iată cari sunt așteptările mele: Cei ce văd videoclipul și recunosc o persoană sau un loc să spună despre cine este vorba sau despre ce loc este vorba.

Comentarii pe care eu le voi considera adiacente subiectului, cum ar fi genul de muzică, îmbăcămintea sau alte aspecte vă rog să le lăsați pentru altă dată.

Așadar, ne vom ocupa de numele persoanelor din videoclip și locațiile din acest videoclip.

Și pentru că eu sunt inițiatorul încep eu.

Nu recunosc nici o persoană decât pe frații Tonea dar recunosc o locație arădeană care apare de patru ori pe parcursul videoclipului.

Locația este Catedrala Ortodoxă nouă mai specific partea dreaptă cum ai privii intrarea în locaș.

Momentele apar cu aproximație la următoarele minute: 1:27 – 1:28; 1:50 – 1:53; 4:15 – 4:17; 4:21 – 4:23

Ar fi interesant dacă YouTube ar pune și fracțiunile de secundă pentru mai multă exactitate dar cel puțin deocamdată nu avem acces la o astfel de opțiune. Poate cândva…

Acum aștept părerea dumneavoastră!

Lasă un răspuns

