Evenimentele lunii Octombrie 2014 pe Aradul Evanghelic

Luna Octombrie 2014 a fost una bogată în evenimente arădene și am avut ocazia și plăcerea de a vă semnala nu mai puțin de 20 de evenimente.

Am început cu evenimentul ce a avut loc pe data de  Lansarea de carte a poetului Florin Lucaci și v-am atras atenția asupra celor Patru seri speciale la Tineret ”Betania” Grădiște Arad, am continuat cu Ziua mulțumirii la biserica penticostală ”Logos” Zimand Cuz ce a avut loc pe data de 5, a urmat un Concert la biserica creștină baptistă ”Betesda” Sântana Arad pe data de 10, după aceea, la o zi distanță, în data de 11 a avut loc Festivalul de muzică religioasă corală Ioan Chișmore la biserica penticostală ”Gloria” (Bujac) Arad. Data de 12 a fost una bogată în evenimente și v-am semnalat două botezuri: primul a avut loc la biserica baptistă ”Șega” Arad iar al doilea la biserica Harvest Metanoia Arad. Ziua a continuat cu evenimentul corurilor reunite ale bisericii baptiste ”Harul” Gai Arad și bisericii baptiste ”Golgota” Bujac Arad sub egida Jubilate. Pe 17 am participat la un eveniment inedit și pentru mine și probabil și pentru arădeni: vizita unui imam la Biserica Baptistă Golgota ARAD. Pe data de 18 am participat la un concert aniversar Asociația ”Forte Fortissimo”, în dimineața zilei de 19 s-a repetat festivalul de muzică religioasă corală Ioan Chișmorie de data aceasta însă la biserica baptistă ”Speranța”, la amiază Elim Harmony Band a venit în vizită la ”Ekklesia” Arad iar seara a avut loc ziua mulțumirii la biserica baptistă ”Golgota” (Bujac) Arad. Apoi, începând cu data de 24 în paralel au avut loc două conferințe: prima cu numele conferința femeilor la ”Râul Trezirii” Arad, ediția a II-a iar a doua pe durata a trei zile a purtat numele de conferința pentru bărbați la biserica creștină ”Adoram” Arad. Pe data de 26 a avut loc un botez în apă la biserica penticostală Buteni Arad, pe 29 m-am bucurat la seara mărturiilor la Tineret biserica penticostală ”Betania” (Grădiște) Arad iar către finalul luni v-am prezentat știrea prin care ați aflat despre simpozionul ”Cântările Harului” la biserica penticostală ”Elim” Timișoara, am postat un videoclip, semnalat de Alin Cristea, cu prezența lui Nelu Moț la Simpozionul ”Cântările Harului” Elim Timișoara și am încheiat cu știrea din ziua de 31Tineret ”Golgota” Arad: Halloween – Dracu` gol,

Așadar, o lună bogată în evenimente. Am totuși tristețea că au fost destule evenimente despre care nu am aflat decât după ce s-au întâmplat. Nădăjduiesc că Domnul va da o inimă mai binevoitoare comunităților evanghelice arădene și voi avea mai multe informații despre evenimentele, de altfel foarte importante, din mijlocul acestor comunități.

 

Lasă un răspuns

