Corul şi Orchestra Evanghelic – Cântări de Nicolae Moldoveanu

Am participat la Simpozionul ”Cântările Harului” ce a avut loc sâmbătă la biserica penticostală ”Elim” Timișoara. M-am bucurat de valoarea muzicală ridicată a evenimentului dar nu aș vrea să-i dau o notă prea grozavă ca nu cumva să am o influență negativă. Sunt convins însă că se poate mai mult și eu unul cred că eventuale viitoare simpozioane se pot ridica mult mai sus.
Am apreciat prestația majorității interpreților și chiar dacă nu-i cunosc pe mulți dintre ei voi face cunoștință încet-încet cu dumnealor.

Au participat tineri frumoși și foarte talentați dar și frați și surori mai în vârstă ce m-au surprins în mod plăcut prin prestația lor.

Din nefericire nu am putut sta până la capăt întrucât aveam transport spre casă la o oră neconvenabilă și am fost nevoit să plec ceva mai devreme decât mi-aș fi dorit.

Nici lecțile nu mi le-am făcut așa cum trebuie și mi-am făcut mustrări de conștiință pe această temă. Mă voi strădui ca pe viitor să particip la evenimente mult mai pregătit.

Am cumpărat și un CD cu Corul și Orchestra Evanghelic ce interpreteză 13 piese ale fratelui Nicolae Moldoveanu. În videoclipul de față aveți o scurtă prezentare a acestui album. În momentul în care scriu aceste rânduri mă bucur de aceste frumoase piese.

Vă recomand cu căldură acest album 🙂

(Re)audiție plăcută 🙂

Lasă un răspuns

