Fotografii de la jubileul bisericii creștine baptiste germane din Timișoara

Da! Nu ține neapărat de Arad. Cum adică ”Aradul Evanghelic” la Timișoara? Ei bine, de data aceasta nu m-am putut abține și am fost curios să văd despre ce e vorba.
Știu…unii ar spune că curiozitatea a ucis pisica. Tot ce se poate…

Un astfel de eveniment nu este unul foarte des cel puțin nu pentru mine iar 130 de ani de la înființarea unei comunități evanghelice fie ea și germane nu e de ici de colo.

Așa că m-am urcat pe tren și am plecat.

Am făcut o serie de fotografii pe care vi le pot prezenta parțial și dumneavoastră. Spun parțial pentru că restul fotografiilor le puteți vedea pe pagina de FaceBook Aradul Evanghelic.

MCR_6665 (Copy)

MCR_6671 (Copy)MCR_6697 (Copy)MCR_6710 (Copy)

MCR_6726 (Copy)MCR_6759 (Copy)

MCR_6769 (Copy)

MCR_6785 (Copy)

MCR_6789 (Copy)

Lasă un răspuns

