Pastor Dr. Viorel Iuga: ”După înţelegerea mea, cred că ar fi mai bine dacă frăţietatea ar decide sub călăuzirea Duhului Sfânt unde doreşte să ajungă în următorii 4 ani”

Viorel Iuga

 

NewsNet Creștin publică un interviu cu Pastor Dr. Viorel Iuga din care puteți citi următoarele:
”Domnule Viorel Iuga, Comisia Națională de Propuneri, întrunită în data de 20 ianuarie, la Mediaș, v-a propus pentru funcţia de preşedinte al Uniunii Bisericilor Baptiste din România. La doar câteva zile după această intâlnire, portalul NewsNet Creștin a publicat un articol cu câteva date biografice și detalii despre lucrarea dumneavoastră, furnizate chiar de site-ul dumneavoastră, 
www.iugaviorel.ro. Sunteţi, așadar pastor la Biserica Baptistă Speranţa din Arad, unul dintre cei mai prolifici autori de carte creștină din România și nu în ultimul rând, conferenţiar la numeroase evenimente organizate în ţară şi în diaspora pe tema familiei sau pentru tineret. Spuneţi-ne, vă rugam, ce altceva consideraţi că ar fi oportun să cunoască opinia publică despre dumneavoastră, din perspectiva de-acum a unui candidat la aceasta înaltă funcţie executivă a Cultului Baptist din România?
Mulţumesc frumos pentru că îmi oferiţi posibilitatea de a spune oamenilor ce gândesc. Voi încerca să răspund la întrebări mai puţin tehnic. Dacă unii dintre cititori vor dori anumite detalii, pot să vă ofer sau să le ofer anumite materiale scrise. Deci, sunt un om obişnuit, am 53 de ani, sunt căsătorit din 1989 cu Didina Eugenia şi suntem binecuvântaţi cu doi copii: Cristian şi Teodora Harina. Îmi place să fiu cunoscut ca un copil al Domnului, iertat prin har, şi un slujitor ce doreşte din inimă să împlinească voia Stăpânului. Ca om, nu am nimic excepţional. Nu am fost niciodată foarte deştept şi nici nu mă pot lăuda cu daruri deosebite. Am primit o chemare specială şi vreau să mi-o împlinesc cu credincioşie şi competenţă. Am fost şi vreau să rămân un dependent de harul, puterea şi înţelepciunea divină. Mulţumesc frumos colegilor care s-au gândit la mine şi mi-au oferit votul. Dacă Domnul va decide să slujesc şi în calitatea aceasta, mă rog Domnului ca împreună cu echipa de slujire să avem parte de realizări care să Îl onoreze pe El. În dreptul meu, sunt conştient că fiecare realizare, mare sau mică, este o dovadă a bunătăţii lui Dumnezeu care continuă să îi folosească pe cei mai slabi, tocmai pentru a fi evidenţiate puterea şi lucrarea Lui.
Nu cunoaștem în mod amănunţit procedurile comisiei mai sus menţionată de a face propuneri pentru Comitetul Executiv al Uniunii Baptiste din România și nu stim nimic nici despre principalele criterii care au stat la baza formulării propunerii ca dumneavoastră să candidaţi pentru funcţia de președinte al Uniunii Baptiste. Din moment ce aţi acceptat această desemnare, presupunem că aveţi definită o viziune care să vă călăuzească pe parcursul întregului mandat, dacă veţi fi ales președinte. Cum puteţi formula, pe scurt, această viziune?
După înţelegerea mea, cred că ar fi mai bine dacă frăţietatea ar decide sub călăuzirea Duhului Sfânt unde doreşte să ajungă în următorii 4 ani şi apoi să îşi aleagă un preşedinte care consideră că o poate duce acolo. Deocamdată, fraţii, probabil şi datorită faptului că atribuţiunile preşedintelui sunt bine precizate în „Statutul de organizare si functionare a Cultului Creştin Baptist”, au lăsat ca cei în cauză să decidă ce vor face. În consecinţă, dacă Dumnezeu va decide prin fraţi să slujesc şi de pe această poziţie, îmi doresc să pot ajuta şi motiva la o slujire biblică în unitate şi colaborare. Uniunea Bisericilor Creştine Baptiste din Romania are mulţi slujitori capabili, slujitori care au realizat multe lucruri frumoase în câmpul lor de slujire. Cred că a sosit momentul să ne unim forţele şi resursele pentru a putea face mai mult, atât pentru ţară, cât şi pentru câmpul de misiune externă. Eu cred că slujirea împreună pe domenii şi proiecte concrete poate revitaliza şi înflăcăra mult lucrarea din biserici. Sumarizând, chemarea mea pentru colegii de slujire şi pentru fraţii şi surorile mele de credinţă este „Să slujim Domului împreună!” ”
Puteți citi interviul integral aici.
Sursa fotografiei: iugaviorel.ro
Lasă un răspuns

