Iertare!

Nu…nu! Nu este vorba despre piesa formației Omega deși pot spune despre ea că e una foarte frumoasă.

Iertare pentru gafa comisă în ceea ce privește lista de candidați, la alegerile pentru funcția de Primar al Municipiului Arad. Postarea de aici înfățișează doar 10 nume când de fapt candidați au fost 11.

Numele omis a fost cel al candidatului Dorin Filip.

Unul dintre motivele pentru care am omis acest nume este faptul că dumnealui nu avea (cel puțin pe unde m-am uitat eu) în oraș, afiș cu participarea la competiția electorală. Apoi un alt motiv a fost insuficienta informare pe care am avut-o. Desigur, pentru al doilea motiv, doar eu sunt vinovat.

Este a doua greșeală pe care o comit (prima fiind cazul mult prea inflamat și anume Titel Maghiar) sau cel puțin de astea două sunt eu conștient.

Sunt contrariat de faptul că nici un cititor nu a reacționat…sau poate nimeni nu a observat. Dar greșeala e totuși greșeală…

Lasă un răspuns

