Zi a mulțumirii pentru „Aradul Evanghelic”

21.06.2016 1

21.06.2016 2

Am avut și zile mai bune dar ziua de ieri a fost una bună pentru Aradul Evanghelic. Desigur nu stau toată ziua cu ochii pe statistică dar îi dau importanța cuvenită.

Vedeți mai sus într-un grafic, țările cari au citit ieri Aradul Evanghelic. Sunt 21…

Dincolo de munca mea, uneori dificilă și obositoare (iar munca de pe Aradul Evanghelic e doar o parte din ceea ce înseamnă munca mea din fiecare zi) sunteți dumneavoastră, cititorii blogului.

Gândurile mele se îndreaptă și spre viitor și dacă va fi cu voia și ajutorul Domnului Aradul Evanghelic se va extinde.
Deja pregătesc câteva asocieri și sunt în tratative cu câteva persoane pe care mi le doresc ca redactori colaboratori în regim de voluntariat. Munca pe care eu o depun este în sine, deocamdată, voluntariat. Pe lângă aceștia îmi doresc mult mai mulți colaboratori alături de care și împreună cu care să facem treabă bună, să facem un  jurnalism de calitate, de care cititorii, indiferent cine ar fi ei, să beneficieze.
Apoi, îmi doresc noi pagini și secțiuni dar pentru asta ar trebui să trec blogul pe un alt plan. Planul business ar fi cel mai indicat pentru că îmi oferă spațiu de stocare (cel puțin așa spune platforma wordpress pe care scriu) nelimitat. Asta ar presupune costuri anuale destul de ridicate.

După cum vă spuneam ceea ce fac eu este voluntariat și investesc în ceea ce fac timp dar și resurse financiare proprii. Desigur am avut sprijinul gramma.ro și a lui Ciprian Preda Mușat în câteva ocazii sub diverse forme, fratelui Vasi Duma – păstorul „Golgota” Arad prin amabilitatea și bunăvoința dumnealui, fratelui Simon Tomuța – păstor asistent al Bisericii Penticostale „Betania” Arad ce mi-a oferit în câteva rânduri consiliere, fratelui Gabi Izsak – proaspăt ales ca Păstor Coordonator al Bisericii Penticostale Române „Philadelphia” Melbourne prin colaborarea cu dumnealui, fratelui Octavian Curpaș care mi-a semnalat multe lucruri pe mail, Alin Cristea de la România Evanghelică de la care am învățat (și mai am de învățat) multe lucruri frumoase și utile despre ce, de ce și cum ar trebui să fie un jurnalism evanghelic de calitate, oameni de treabă cari m-au ajutat în diverse feluri și cel mai mult, dintre oameni, probabil că m-a ajutat fratele meu Marius ce îmi pune cu drag la dispoziție echipamentul fotografic pe care îl deține și cu care realizez fotografiile.

Munca mea nu ar avea aproape nici o importanță dacă dumneavoastră nu ați cunoaște-o măcar în parte.  Așa că astăzi doresc să-mi exprim mulțumirea și recunoștința cititorilor. Fără dumneavoastră Aradul Evanghelic ar fi mai mic. Aradul Evanghelic există (și) prin fiecare click pe care dumneavoastră îl faceți pe Aradul Evanghelic.

Vă mulțumesc că existați și vă mulțumesc că citiți Aradul Evanghelic.
Domnul Dumnezeu să vă binecuvinteze!

Lasă un răspuns

