Nou redactor la „Aradul Evanghelic”

Ovidiu Faur

Fiți liniștiți că nu am plecat niciunde și nici nu am părăsit Aradul Evanghelic. De altfel nici nu intenționez ca vreodată să plec definitiv.

Am totuși nevoie de redactori colaboratori cari să muncească alături de mine și împreună cu mine pentru o mai bună informare și reprezentare a Județului Evanghelic Arădean.

Așa că, am acum marea bucurie și încă o zi a mulțumirii prin Harul și Bunătatea Domnului. Vă pot prezenta pe noul meu colaborator și coleg, prietenul meu Ovidiu Faur.

Ovidiu este membrul comunității creștine penticostale „Pe Stâncă” Șoimoș, Arad. Căsătorit cu Melania cărora Domnul prin dragostea Lui le-a dăruit doi copii frumoși cu numele de David (9 ani) și Natalia (7 ani).
Ovidiu este liderul de tineret al comunității creștine penticostale „Pe Stâncă” Șoimoș Arad și un bun slujitor al acestei comunități.
Ovidiu este un bun vorbitor și nu odată m-a uimit cu capacitatea lui de moderator fiind un bun diplomat și un om căruia Dumnezeu i-a dat darul de a se apropia de oameni și de a le fii alături.
Ovidiu este absolvent al Universității „Aurel Vlaicu”, Facultatea de științe umaniste și sociale, domeniul Teologie Penticostală Didactică (2014)
Anul acesta și-a susținut licența de Masterat în Teologie, Pastorație, Misiune și viața Liturgică.

Așadar un om cu multe calități și iată-mă ajuns să fac acest îmbucurător anunț, un anunț ce doream să-l fac de ceva vreme dar din nefericire, programul lui Ovidiu și nevoia de a termina licența m-a oprit până acum.

Ovidiu debutează pe Aradul Evanghelic cu postarea Botez în apă la Biserica ,, Pe Stâncă” Şoimoş Arad.

Sunt bucuros și recunoscător Domnului și am credința că alături de Ovidiu și împreună cu Ovidiu „Aradul Evanghelic” va crește iar cititorii vor fi mai bine informați.

Îmi doresc și alți colaboratori și cred cu convingere că Dumnezeu va mări echipa…

Doamne ajută! Doamne dă izbândă!

Lasă un răspuns

