Alo? Timișoara Evanghelică? Mai trăiești?

Timișoara Evanghelică.JPG

Mare ciudățenie „Timișoara Evanghelică” asta. Cică „ECHIPA STIRI 4U” e dusă: Străbate cetatea și se uită de aproape la lucrurile la care ne închinăm noi…dar de atâta plimbat, adică cam din 28 Aprilie 2016 a și uitat să de mai oprească. Și se pare că la Timișoara nu se întâmplă nimic în bisericile evanghelice (baptiste, penticostale și independente). Ei, aș! Cum să nu se întâmple? Numai că deh…echipa e….dusă.

Mă tot întreb cine face parte din echipă…sau dacă mai există una. S-o fii dezintegrat și nu am aflat eu? Ei…acum și dumneavoastră…doar nu le-oi știi și eu pe toate. Chiar dacă Timișoara e la 50 de km. de Arad…

Dragă echipă…dacă tot ești faultată sau ai pierdut meciul prin fazele eliminatorii ce ar fii să predai balonul….ăăăăă pardon, cheile: adicătelea parolele de pe ici pe colo. Eu unul aș fii interesat să fac treabă chiar și la Timișoara.

Nu mai departe de aseară am venit din frumosul oraș de pe Bega…intererse de serviciu, parol!

Apropos „Timișoara Evanghelică”: ce mai face fratele nostru Marius Cimpoae? Din ultimele comunicate ale dumnealui se pare că nu prea bine…dar tu…tu…de unde să știi…ești tot……dusă.

Să-ți fie drumul lin și să ne anunți (re)venirea 🙂

 

Lasă un răspuns

