„Adunarea Generală” – Cine sau ce este?

Se cade să aduc câteva considerații (sper eu) utile și pe lângă asta poate mă puteți ajuta și puteți să-mi oferiți o soluție la o problemă ivită.

Încep cu considerațile:

1. Acest editorial este semnal de către Păstorul comunității baptiste „Golgota” Arad, Vasi Duma
2. Ceea ce vedeți dumneavoastă sunt două tăieturi de fotografii, realizate cu Snipping Tool oferit de Windows la pachet cu sitemele de operare Windows 7, Windows 8.1 și probabil și Windows 10. Mie unul o astfel de unealtă îmi este folositoare și mă ajută la salvarea timpului necesar (re)scrierii unui editorial sau altor materiale cari mi-ar lua ceva mai mult timp.
3. Editorialul apare în Buletinul Informativ editat și răspândit săptămânal de Marinel Blaj. Buletinul este de o calitate bună atât tehnic cât și în ceea ce privește conținutul. Nu doresc să mă credeți, vă provoc să vă convingeți singuri vizitând inimoasa comunitate baptistă.

Acum problema:

Am fost puțin (sau chiar mai mult) neglijent cu păstrarea acestui buletin și s-a îndoit puțin. M-am pus să-l „îndrept” cu călcătorul (fierul de călcat) dar din nefericire pentru mine tușul s-a luat pe talpa fierului de călcat. M-am chinuit cu câteva substanțe încercând să-l curăț dar fără succes.
Pe lângă asta tușul s-a mai împrăștiat și pe buletin și astfel l-am contaminat și degradat. Se observă de altfel pe tăieturi, mai ales pe prima..
Poate îmi oferiți dumneavoastră o soluție…

Și acum, iată editorialul:

editorial-vasi-duma-1

editorial-vasi-duma-2

 

Lasă un răspuns

