Rușine, rușine, rușine să vă fie…

Rușine, rușine, rușine să vă fie…

Stați așa…nu mai strigați în cor împreună cu mine. Nu suntem în Piața Victoriei unde „entelectualii” țării numesc un om cu nume germanic nazist. Nu suntem nici într-o altă piață unde sunt afișate pancarde #rezist. Nu suntem nici pe stadionul Wembley unde să ne mirăm de ce nu sunt garduri de jur împrejur neînțelegând ce se întâmplă după ce am vizionat tâmp o sumedenie de meciuri de fotbal în loc să mai punem și noi mâna pe o carte. (Și că veni vorba de carte, am oferit cuiva recent 50 de Lei dacă va citi o carte și îmi va spune câteva idei din ea. Am fost refuzat pe motiv că a citit destul la școală și nu-i mai trebuie acum)

Suntem într-un mic colțișor creștin-evanghelic unde ne străduim să facem, zicem noi, lucruri bune. Zicem noi, alții nu…

Mi-a căzut privirea pe o statistică realizată în baza informaților transmise Secretariatului de Stat pentru Culte de către cultele religioase, o statistică publicată la 31 decembrie 2015.
Am stat ceva vreme să meditez la acea statistică deși în secunda doi m-a apucat o ciudă cumplită de-mi venea să-i trag pumni monitorului. Așa…să refulez și eu, măcar din când în când…
Spun că am stat să meditez asta pentru că ne aflăm în anul 2017 iar acea statistică am văzut-o în anul 2016. Mă tot întrebam, cioranian de nihilist, dacă are rost să zic ceva despre ea. Și acum mă mai întreb. Cu toate acestea scriu aceste rânduri la ora 6:29 dimineața, într-o duminică.

Statistica vorbește, după cum puteți vedea și în fotografia de mai sus, despre lăcașurile de cult. Nu voi face referire decât la cele evanghelice, adică Creștine după Evanghelie, Baptiste și Penticostale. Am făcut totalul și mi-a dat 4955 de lăcașe de cult sau biserici cum ne place nouă să le numim. Bănuiesc că frații mei cari au trimis INFORMAȚILE solicitate NU MINT ci spun ADEVĂRUL!!!

Vi-am prezentat contextul iar acum voi trece la miezul situației.
Pentru că sunt prost, nebun și idiot (cei cari au idei sunt idioți, nu?) și pe lângă asta o pramatie și o lepră a societății explicați-mi domniile voastre, cari nu sunteți ca mine ci din contră, cum se face că 4955 de lăcașuri de cult nu pot susține un om cu 1 Leu pe care să-l ofere în fiecare lună?
Adicătelea 12 Lei pe an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Știu ce-mi veți spune. Îmi veți spune că biserica din Cărăbușii de Vale (nume generic, probabil nu există o astfel de localitate în România) unde sunt 2 surori bătrâne nu pot face treaba asta. S-ar putea să aveți dreptate deși mă îndoiesc…

Și dacă ați avea dreptate haideți să rotunjim numărul bisericilor la 3000. E bine așa?

Are rost să mai spun că în numărul acestor biserici au fost, cel mai probabil, introduse și cele din diaspora adică cele din Europa, Statele Unite sau orice alt colțișor de pe această planetă?
Are rost să mai spun că acolo vorbim de alte monede ușor transferabile pe teritoriul țării noastre?

Ar fi o „gaură” mare în bugetul unei bisericii să ofere 12 Lei pe an? Probabil că da dacă nu o fac…

Vreți să vă spun numele omului despre care vorbesc? Ei bine, nu vă voi face „catârul” ăsta.
Vă asigur că nu e vorba despre mine deși și eu aș avea nevoie de susținere.

Căutați dumneavoastră să vedeți despre cine vorbesc. Dați-vă cu părerea că oricum vă place să o faceți prin biserici. Oricum bârfiți și vorbiți despre oameni în loc să vorbiți cu oamenii. Oricum vă place să căutați în gunoaiele altora și să faceți curat în ograda altuia când în ograda dumneavoastră pute mâța moartă. Vă place să aruncați cu fecale și ați transformat o țară în latrină. Zoaiele zboară în toate direcțile, nici nu vă mai pasă pe cine atingeți.

Mergeți și luați Cina Domnului în fiecare primă duminică a lunii (sau în fiecare duminică dacă aparțineți Cultului Creștin după Evanghelie) când de fapt sunteți niște cadavre umblătoare. Vi se pare că dacă luați Cina aveți viață când e foarte posibil să fiți morți.
S-ar putea ca omul despre care vorbesc să fie mai viu și mai curat decât 1.000 dintre domniile voastre. S-ar putea să fie sincer. S-ar putea să-i pese.

Dar ce contează…
Dumneavoastră faceți-vă mai departe „munca” de taliban(ă) evanghelic(ă). Dați înainte cu versete Biblice și când nu mai ajung acele versete luați Biblia în totalitate. Aveți grijă să fie scumpă Biblia și mare…cu coperți groase, cartonate. Nu de alta dar să fie sigur că atunci când loviți cu ea să doară. Să doară tare. Dacă se poate să și ucideți cu ea.

Că doar asta scrie în Biblie: „Haideți să-l ucidem cu vorba și să nu luăm seama la toate vorbirile lui!”. Și dacă așa scrie în Biblie cineva trebuie să împlinească ce scrie acolo, nu?
De ce nu ați fi dumneavoastră acea persoană?

Îți dai seama ce-a făcut soră? Un gest obscen!!! Se poate una ca asta la pocăiți?
Bine că vedeți paiul din ochii altuia…
Uneori am senzația ciudată că de fapt vedeți stele verzi de la bârna care tocmai v-a lovit dar dumneavoastră visați…visați că sunteți justițiar(ă).
Și nu vedeți că ficele dumneavoastră se îmbracă indecent de li se văd, ad-literam, chiloții în biserici de te trezești cu o erecție spontană. Dar bineînțeles că suntem în Casa Domnului și acolo Satan nu are loc, că acolo răsună Lauda pentru Dumnezeu. Că așa zice Scriptura nu? Dar uitați că Satan s-a prezentat în fața lui Dumnezeu pârându-l pe Iov. Nu, în casa Domnului nu ai erecție la văzul goliciunii… Nu…nu…
Și nu vedeți că fii dumneavoastră la balconul bisericii se uită pe telefon la videouri deloc decente ca să nu folosesc un cuvânt dintr-un domeniu………exclusivist. Fii dumneavoastră sunt cristocentrici și merg în cluburi și discoteci să propovăduiască „evanghelia”. Ce mai, noblețe nu glumă!

Și dacă îi întrebi 2 versete biblice ți-l spun pe acela cu „Isus plângea”. Păi nu sunt două versete? Isus și plângea? Poate mi se pare mie…nu mă luați în seamă. Nici pe alții…

Închei cum am început, cu tristețe și fără să exult: Rușine, rușine, rușine să vă fie…

2 gânduri despre “Rușine, rușine, rușine să vă fie…

  1. Ma poate lamuri si pe mine cineva care e tema articolului si ce anume incearca sa transmita? L-am citit de doua ori si zau daca inteleg ceva. Acestea fiind spuse, ati contactat personal pe acela/aceea despre care vorbiti inainte sa postati acest articol? Daca nu, atunci consider cam ipocritica afirmatia aceasta a dvs. de mai sus: „Oricum bârfiți și vorbiți despre oameni în loc să vorbiți cu oamenii”.

    Apreciază

  2. Am explicat tema și aceasta este: cum se face că 4955 de biserici nu sunt în stare să ajute un om cu 1 Leu pe lună = 12 Lei pe an?

    Și da…cunosc acea persoană și nu nu e vorba de ipocrizie. Nu vă cer să mă credeți…declarați-mă mincinos și tratați-mă în consecință.

    Apreciază

Lasă un răspuns

