Ce bună ar fi o carte…

Poate îmi veți spune: ce caută anunțul ăsta pe Aradul Evanghelic dacă evenimentul e la Cluj?

Vă răspund așa: s-ar putea să vă găsiți zilele acestea la Cluj și să citiți acest blog și informația aceasta să vă ajute. Eu mi-aș dori să ajung zilele astea la Cluj dar nu pot din diverse motive iar principalul e același dușman pe care-l avem (uneori) toți: timpul… Și distanța e relativ considerabilă între Arad și Cluj mai ales dacă nu ai mașină și nici carnet de șofer.

Ce nesimțit sunt și eu…la 39 de ani să nu ai carnet de șofer…

Hai să trecem peste…

Spune Scriptura (și eu cred ce spune Scriptura) că un pahar de apă e de folos celui însetat. Tot așa, și cei ce citesc sunt însetați după cărți.

Nici nu vă dați seama ce sete am eu deși nu mai citesc cărți cap-coadă sau din scoarță în scoarță cum făceam altă dată. Din același motiv expus mai sus: timpul…

Mare dușman mi-a devenit timpul. Nu știu cum se face că nu mai are răbdare cu mine, mă zorește continuu…

Așadar, dacă vă veți afla la Cluj zilele astea și dacă sunteți cititor (cititoare) mai mult sau mai puțin „înrăită” vizitați aceste eveniment.

Merită!

Vă rog să fiți sceptici și să nu mă credeți, verificați-mă și poate îmi spuneți ulterior dacă într-adevăr am avut dreptate.
Sau de ce nu, aveți dreptul să mă contraziceți…

Vă ofer și câteva informații utile, informații ce mi-au venit prin bunăvoința Editurii Casa Cărții

Fotografia din această postare aparține editurii mai sus menționată.

Ești pasionat de lectură?

Fie că citești din plăcere, citești ca să te regăsești printre rânduri sau doar ocazional…

În perioada 5-9 aprillie vă invităm la #ClujNapoca la Târgul Gaudeamus. Suntem aici în intervalul orar 10:00-20:00, iar duminică 10:00-15:00.

Vei avea parte de reducere generală de 20% și 10 titluri cu reducere specială de până la 50%. Primești gratuit semne de carte și baloane.

Oferta noastră de carte creștină cuprinde: carte pentru copii, mărturii, cărâi pentru familie, cărți de teologie, materiale de studiu biblic, istoria Bisericii, lecturi devoționale, cărți de creștere spirituală, romane cu tematică creștină.

Locația: Piața Unirii, Cluj napoca

Lasă un răspuns

