Ziua mulțumirii la Aradul Evanghelic (1)

 

Această postare e începutul unei serii de postări. Prin credință nădăjduiesc să ajung la o cifră cât mai mare asta pentru că redacția are nevoie de sprijin din partea cititorilor. (A se vedea aici ce (mai) puteți face)

Zilele trecute postam pe pagina de FaceBook un anunț prin care solicitam ajutorul celor care mă cunosc referitor la un program și anume ProShow Gold.

Pentru ca să poți folosi acel program ai nevoie de o licență. Cum resursele mele sunt limitate m-am gândit să cer ajutorul. Și Slavă Domnului, el a venit.
Am primit acea licență gratis de la o persoană care dorește să rămână anonimă.

Deja am și creat un clip folosind fotografii realizate de fratele meu, Marius Rotar, la un eveniment ce a avut loc la Biserica Creștină Baptistă „Golgota” Arad, un eveniment pe care l-am semnalat aici, un eveniment ce l-a avut ca invitat pe Adi Hentea și care are ca suport muzica de pe un album de-al lui Adi Hentea pe care l-am achiziționat la un eveniment de susținere a lui Adi Hentea.

Puteți vedea acest clip mai jos

Prin prezenta postare mai doresc și să-l susțin pe Adi Hentea și eforturile familiei lui.

Închei cu mulțumire publică adresată lui Dumnezeu. Lăudat și binecuvântat să fie Numele Talălui, Fiului și Duhului Sfânt în veci de veci, Amin!

Lasă un răspuns

